Tuesday, May 19, 2009

yea yae!!!










aku happy sangat hari ni (hehhehe).. pagi tadi aku dah gtau supervisor aku yang aku nak mintak cuti hari jumaat ni n dia bagi tanpa tanya pon aku nak g mane..huhuhu..tapi aku tetap gtau kat dia yang aku nak join kem kepimpinan siswa this weekend..
kak pia cakap kem ni best sangat sebab dia dah tahu aktiviti nya.. dia kata memang berbaloi kalau join. harap2 betul la kan..

aku memang suka join kem..ape2 jenis kem lah..memang la agak penat n menyampah bila kena ikut segala rule yang ditetapkan oleh fc..kena bangun awal pagi, kena buli kat fc n bla..bla..tapi pada masa yang sama time tu la nak latih ketahanan diri kita. banyak yang boleh dipelajari terutamanya yang xde lam lecture..kawan pon makin ramai bila join kem.. aku jumpa 1st love kat u ni pon ms join kem tapi apakan daya cinta xbertahan lama, putus ditengah jalan..hmmm..

tinggal kan cerita tu..dah jadi sejarah silam pon..jom kita tengok gambar2 yang aku penah join kem..gambar yang atas sekali 2 masa aku join kem BTN anjuran HAAK (himpunan anak-anak kelantan USM). kem 2 buat kat panorama resort langkawi..best tau kem ni, dah la dapat dop resort, macam bercuti lak, the food..emm xyah cakap lah, memang kalau dop seminggu kat c2 confirm naik berat badan..huhu
2nd picture 2 lak Kem BTN gak..also kat langkawi tp bukan dop resort. dop kat kem btn..banyak betul monyet kat sana..dah la jahat, suka curi coklat ktorang..monyet2 kem ni cerdik, suka makan coklat yang mahal2 je.
the 3rd picture 2 ms aku join kem motivasi stpm kat smk machang ..kali ni aku bukan jadi peserta tapi jadi facilitator..tension betul masa join kem ni sebab ada sedikit problem..but we can handle it successfully..
gambar seterusnya tu adalah kat depan dewn utama UUM..memang lawa lah, ni masa aku join kursus pengacaraan makum..time ni aku dapat berkenalan ngan ramai student dari u lain..aku banyak blajar nak jadi mc yang hebat time kursus ni. tapi aku xboleh pon jd mc yang hebat lagi..huhu
picture yang aku dop pegang bunga warna kuning adalah kat atas bukit larut, perak..sejuk sangat kat sana..memang menguji ketahanan fizikal aku masa hiking bukit ni..kalau ade peluang aku nak g lagi..
gambar yang kat batu besar tu kat monkey beach,peneng masa aku join eksplorasi mukahead. pemandangan kat sana lawa sangat..ni la 1st time aku g taman negara p.pinang
gambar yang kitorang pakai baju ala2 nak g racing kete 2 masa aku jadi fasilitator kem motivasi pmr kat smk sg pinang kelantan. balik berbakti untuk anak2 kelantan maa..bdak2 sekolah kat sana comel2 je, diorang cakap sebab banyak dah kacuk ngan orang siam..
n picture yang last sekali 2 lak masa aku g kem btn di yan kedah. kem ni agak borim tapi banyak jugak la input yang aku dapat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...