Saturday, May 16, 2009

frustrated


aku tengok cite korea td. cite Wonderful life. best gak cite ni, kisah sal family muda yang ade seorang anak. pada mulanya Shen Zi (heroin) telah berjumpa dengan xsngaja dengan Shen Yuan(hero) kat airport semas diorang g melancong kat singapore. kat sana diorang banyak kali bertemu secara x sengaja n pada 1 malam diorang terrtidur sekali kerana mabuk.


bila balik ke korea, diorang selalu berjumpa secara tidak sengaja (jodoh la katakan). Si Shen Yuan ni ade kekasih nama Cai Ying tp Cai ying ni main kayu 3 dengan Shen Yuan. Cai Ying ade kekasih nama Dao zuan. tapi Shen Yuan ni amat la sayang kat Cai ying sejak dari sekolah lagi.


ditakdirkan Shen Zi ni terr pregnant anak Shen Yuan. tapi dia x bagitau kat Shen Yuan n buat keputusan nak melahirkan anak tu. bila dah lahirkan anak, akhirnya kedua-dua family tahu pasal anak 2. masing2 berebut la pulak nak jaga anak 2.lepas bergaduh punya bergaduh, akhirnya diorang dipaksa kahwin oleh family masing2. then mereka kahwin la tanpa perasaan cinta. hanya bertanggungjawab terhadap anak je.


konflik cite ni apabila Cai ying tetap nak rampas shen yuan dari sisi Shen zi balik. macam2 die buat untuk ganggu keluarga 2. geram betul kat pompuan ni..hehe imotional lak..


bila dop tengah konflik 2 la aku baru sedar yang dvd cite yang aku copy ni xcukup episod.. geram betul laa.. aku yang tengah dop bersedih sebab anak diorang jatuh sakit sebab xtahan mak (shen Zi) n Bapak die (Shen Yuan) selalu bergaduh.


aku dah xtahu nak cari sambungan episod 2 katne dah sebab..emm..frust! tapi aku dah boleh agak ending nya camne. cuma aku nak tengok macam mane rahsia perempuan jahat yang merosakkan rumah tangga 2 terbongkar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...