Thursday, May 28, 2009

all Done

smer keje untuk hari ni dah beres..almost half day aku dop kat pusat mahasiswa, doing my work..aku kena inform kat smer sekolah mengenai kem motivasi yang akan berlangsung hari senin ni..aku kena tempah banner..nasib baik ade kak shida yang tolong tempahkan dengan uncle lim..lawa banner 2..nnt aku caba dapatkan soft copy banner 2 ngan kak shida..

hari ni gak aku dapat good news..ayah nan (prof.madya.dr adnan hussein) selaku penasihat persatuan himpunan anak2 kelantan usm confirm nak jd panel forum dlm slot kem motivasi nnt..fuhh lega betul perasaan aku..2,3 hari ni penim aku dop pk nak cari penganti pegawai BTN yang xjd jd panel forum 2..thank you ayah nan..

k lah..aku nak kuar dinner with kak shida..lapaa..tata..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...