Wednesday, May 20, 2009

Aku Kaciwa

tengok tajuk 2 mst dah bleh agak perasaan aku sekarang kan..yup..im frustrated, kenapa??? sebab seorang kawan @ senior aku kat usm ni..hhmmm..jgn tanya lagi lah..

aku sedar kita susah nak mintak tolong dari orang lain.. kalau memang dah tugas kita, jangan haraplah nak dapatkan bantuan dari orang lain..kawan..kawan..kenapa engkau begitu.

tapi macam mana lak kalau bekerja berkumpulan @ berpersatuan??? sama lah.. kalau dah tugas kita, jangan dop mimpi nak mintak tolong orang lain..tapi masalah nya ada lak yang akan kata kita ni gila kerja..semua nak concure..haishh susah betul..smer xkena..

hakikat nya xsemua boleh dianggap begitu, ada yang baik hati dan suka menolong orang..macam aku ni..hehe perasan lak (saje je gurau).., lain2 orang lain perangainya..ni la asam garam hidup.

aku wonder la..ape perasaan orang yang sedikit sombong tu?? ke dia malas nak buat kerja, ataupon dia sengaja xmau tolong???hishh xtau lah..aku kecewa ngan kawan yang macam 2.. kalau betul2 xmau tolong pon jawab la dengan baik, aku mesti akan faham.. orang yang xsensitif macam aku ni pon boleh terasa ngan dia, apatah lagi orang yang sensitif..

pape pon aku harap kawan aku 2 akan sedar dan berubah 1 hari nnt..n aku jagak berdoa agar iman ku ini tetap..semoga aku ikhlas dalam melakukan ape jua tugas dan tanggungjawab aku..aminn..

aku bukan berniat untuk mengata kat orang, just nak meluahkan sedikit kekecewaan di hati ini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...