Monday, June 8, 2009

hooray!!!


semalam supervisor aku membenarkan kami habiskan tempoh praktikal 1 week earlier..hehehe..happy rasanya coz im going home soon..aku memang dah homesick sangat..xlarat dah nak dop usm ni..


kat umah ade baby..my new cousin..mohd zaki husni tapi baby ni banyak nama pangilan tau..antaranya qayyum, kiki, upin..macam2..sampai aku penim nak panggil ape..kat atas 2 gambar die masa umur 1 bulan..skang die dah masuk 5 bulan dah..qayyum tunggu kak yar balik umah ek..kak yar xsabar nak main ngan qayyum..


kat umah gak aku boleh makan banyak2 tanpa pk nak save budget..kalau mama lak yang masak memang xcukup sepingan n kalau nenek aku lak yang masak xcukup 2 pingan..hahaha..dop umah seminggu dah bleh rasa seluar makin ketat..hehehe..


kat umah gak aku bleh tengok tv ikut suka hati aku..kalau kat usm ni nak kena g tv room..kalau g lambat orang lain dah alih channel lain..melepas laa..


kat umah gak aku bleh mengemas rumah aku..aku memang sangat suka cleaning stuff..lepas ngemas 2 aku mesti rasa satisfy..tengok rumah tersusun je bleh buat aku rasa relax..klau kat usm ni bilik sempit je..nak ngemas pon rs cam xberbaloi..


kat umah gak aku bleh lepak2 n bergosip2 ngan cousin kat sebelah umah aku..bila aku balik je memang akan ade banyak cite2 hot yang diorang akan cite kat aku..terutamanya cite sal bdak2 kampung aku gak la..yang aku mis masa aku dop kat peneng ni..
kesimpulanya, memang banyak lah benda yang aku dapat buat kat umah tapi xdapat kat usm ni..i lovemy home..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...