Saturday, June 6, 2009

fasilitator

sepanjang aku jd fc untuk kem motivasi stpm peringkat kelantan, banyak aku dapat belajar benda baru..aku teramat berterima kasih kat abe yoh sebab ajar aku n kawan2 fc lain ilmu yang memang orang lain xleh ajar..



disamping aku dop menjadi pemudah cara budak group aku, aku sendiri pon rasa ter motivasi..bdak2 memang sporting habis lah..aku jgak kagum ngan group fc samada dari haak or kerismuda yang memang all out..urusetia pon sangat bekerja keras untuk memudahkan pihak kami..thanks 2 all of you..

letih 2 memang xyah ckap lah..ade 1 malam 2 kami xtdo pon, kami dop set up bahan untuk explorace..kul 6.30 pagi baru settle smer..memang 1 pengalaman yang aku xkan lupakan..kami gak dapat mengeratkan lagi hubungan sesama kami yang pada asalnya xbrapa kamcing terutama nya antara haak n kerismuda..at last, kami dah macam adik beradik..miss u all..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...