Monday, October 19, 2009

Majlis Gemilang Uptrend (MGU 2009)

MGU 2009 telah diadakan di stadium melawati shah alam pada 18 oktober..

seramai sebuah bas dari USM y g ke shah alam untk menyaksikan majlis yang sungguh gilang gemilang itu. kami bertolak dari usm pada malam sabtu jam 12 malam..masing2 sungguh excited smpaikn buat meeting untuk bincng nk pkai baju ape..huhu..

sesampainya kat sana kami p ronda2 kat sua rasa tv9 dulu yang kebetulanya ada kat perkarangan stadium melawati..aku sempat gak la beli sehelai t-shirt DIOR..hehe

MGU start kul 11 dengan perarakan kereta mewah milik jutawan uptrend..yang paling mahal kereta kat citu ferreri..lawa siot, dah la color merah..kempunan aku tengok..yang paling murah lak BMW..macam2 siri lah ada..insyaallah aku pun bercita2 nak pkai BMW..semoga tuhan murah kan rezeki aku..aminn..




jaguar pon ade tau..pada kul 2 petang bermula la majlis 2 yang di rasmi kan oleh imam masjid negara.. macam2 anugerah ade untuk semua uptrenders yang berjaya..bermula dari pencapaian 50K, 100K, 200K, 300K, Million Club Member (MCM), Million Executive Member (MEM)..ade gak anugerah2 lain tapi aku lupa lak title nya..banyak sangat..

ada juaga persembahan artis M. Nasir dan Dafi..enjoy betul ngan diorang..sporting habis especially M.Nasir..huhu..

lebih kurang kul 6 majlis rest kjap..n time ni la aku g smbung posing lg..x ni ngan Daniel Lee..leader y aku respect..


pada sebelah malam majlis sambung balik..ada jamming jutawan, ada penyampaian anugerah lagi, ada ucapan dari uptrenders yang paling kaya, cikgu amir dari terengganu..dia la tuan punya ferarri merah 2..mmg memotivasikan aku ucapan die..dalam masa 4 thun dia dah ada 7 buah kereta mewah, rumah bernilai 2 juta n merancang nak beli heli lak..memang duit melimpah ruah..
MGU kali ni aku dapat banyak belajar n yang penting skali ia membangkitkan semangat aku untuk bkerja lbih kuat lgi untuk bjaya..kul 12 tgh malam kami bertolak balik ke usm..xsabar nk g MGU thun dpn lak..hope aku lak yang nek stage trima anugerah..huhu






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...