Thursday, May 27, 2010

Terasa mau melancong juga~

Assalamualaikum semua..

Bila difikir-fikir balik..malaysia ni kecik je n saya xpenah pon merantau jauh-jauh..kalau tengok peta dunia ni kan..bagaikan setitik dakwat atas kertas A4 je Malaysia tempat saya tinggal ni..

Bila dengar orang lain gi melancong overseas..Melbourne, Paris, Bangkok, China, Bali n macam-macam lagi saya rasa teringin sangat nak melancong jugak..Best kan kalau boleh g tempat asing..naik flight, kena pakai baju tebal-tebal, kena speaking, makan makanan diorang, hirup udara kat sana..emm bertuahnya rasa~

Kalau diberi peluang, saya nak pergi melancong ke Abu Dhabi..Abu Dhabi ni ibu negeri kedua terbesar di United Arab Emirates..saya pernah tengok rencana pasal abu dhabi ni kat Majalah 3 di TV3 dulu..memang lawa sangat tempat tu..ia sebuah negara yang sangat pesat membangun~





Harap-harap suatu hari nanti saya dapat juga melancong ke Abu Dhabi ni bersama keluarga tercinta..insyaallah~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...