Wednesday, December 30, 2009

Bufday Girl

Hari ni bufday aku y ke 21..dah makin tua sket..hee.. aku rasa bufday girl mesti akan rasa happy kan..tapi aku..seolah-olah aku ada seribu masalah, perasaan xtenteram.. something wrong with my head..hhmmm..rindu nak balik kampung.

Anyway, deep in my heart aku tetap rasa bahagia sebab ada juga yang celebrate bufday aku, siap ada cake lg, makan pasembor, minum air kelapa sampai sebiji..memang aku full sangat sampai mengantuk x tertahan-tahan..terima kasih kepada yang ingat bufday aku, aku rindu kamu semua..

Esok dah masuk tahun baru 2010..bila cakap pasal tahun baru mesti ingat azam tahun baru.. aku xde la banyak sangat berazam sebab azam yang tahun lepas-lepas pon xtercapai lagi.. ape yang penting tahun 2010 ni aku akan melangkah ke dunia pekerjaan. aku xsabar dah rasa nak ada duit sendiri..huhu.. tapi hakikatnya aku masih lagi belum bersedia.. dunia pekerjaan bukannya mudah.. bukan boleh buat sambil lewa macam aku study kat u sekarang ni..

Hope i can get myself ready for that.. semoga tahun baru ni aku dapat improve diri aku untuk semua aspek..ilmu..iman..amal..insyaallah..

3 comments:

  1. kak ya...hepi bufday!!!
    hehe
    smoga umor 21 nie..lbh d murahkan rezeki...
    dapat grad ngn cemerlang..dapat krja nnti..
    hehehe
    n dapat kawin cepatt..hehhehe
    jgn lupa ajk kami yer..hehehehehhe

    muahh!!!

    ReplyDelete
  2. epi belated birthday nad..huhu sori lpa nak wish mu ari tu...anyway,all d best!!!semoga dredaiNYA..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...