Monday, September 7, 2009

final year

pejam celik pejam celik aku skrang dah final year kat usm ni.. so, as final year student, aku mesti buat final year project untuk grad..projek yang aku buat ni mnarik gak la bg aku sbb aku minat..aku buat sal nyamuk..skrang kan banyak penyakit y dibawa oleh nyamuk..denggi, malaria, chikungunya..


aku sangat enjoy buat projek ni..setiap minggu kena pergi sampling kat hotspot area denggi kat penang island ni..aku g sorang2 je, kadang 2 ade someone yang temankan..kalau la smua paper buat projek kan best..aku xminat exam..aku xpenah pon dapat result bgus2 tapi kalau paper lab msti ok..


ape2 pon aku mesti buat yang terbaik untuk projek ni..dah 2 tahun aku dop bergiat lam persatuan je sampai terabai study..now, its time to focus for study..persatuan 2 serah kat adik2 je lah..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...